مدیریت - بازاریابی- گردشگری- توسعه شهری
سید سجاد اسبقی- کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تبریز
درباره وبلاگ


سیدسجاداسبقی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(گرایش بازاریابی بین الملل) سلام بر دوستان عزیز این وبلاگ با هدف تبادل اطلاعات در زمینه مدیریت - بازاریابی - گردشگری در خدمت کلیه دوستان خواهد بود.کاش می دانستید که زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست زندگی خوردن و خوابیدن نیست زندگی حس جاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است امیدوارم از راهنمائی دوستانی که دستی به قلم دارند بی نصیب نمونم. نیستم محتاج نگاهی که بلغزد بر من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.... .هر کس به چیزی تبدیل می شود که بدان عشق می ورزد.اگر سنگی را دوست داشته باشد سنگ می شود اگر هدفی را دوست بدارد ،به آن هدف تبدیل می شوداگر به فردی عشق ورزد آن فرد می شود اگر به خدا عشق بورزد خدایی می شود وحال انتخاب با ماست .
آخرین مطالب
نويسندگان

عدم دسترسی به منابع یکی از مشکلاتی است که دانشجویان در راه نگارش و تالیف پایان نامه با آن مواجه هستند. اگر به شاهراههای اینترنت و مدخل های ورودی آن آگاه باشید می توانید هزار جلد کتاب از ناشران معتبر بین المللی را به زیان انگلیسی به صورت رایگان دریافت کنید. در این میان وب دو  نیز تحولات گسترده ای را در اداره منابع سیال در اینترنت پدید آورده است تا کاربران خودشان در غنی شدن منابع این نوع کتابخانه ها همکاری نمایند. این نوع کتایخانه(کتابخانه های وب دویی به چند دسته تقسیم می شوند که در فرصت مناسب درباره این نوع کتابخانه ها توضیحات بیشتری خواهد نگاشت.

پایگاه اسکریبد یکی از پایگاههای به اشتراک گذاری فایلها و منابع می باشد که کابران می توانند کتابها، مقالات، اسلایدهایشان را به این پایگاه ارسال نمایند.
اشوو یکی از بهترین پایگاههای به اشتراک گذاری فایلها و منابع می باشد که کابران می توانند کتابها، مقالات، اسلایدهایشان را به این پایگاه ارسال نمایند. تورق کتاب در این پایگاهها چنان است که گویی وقعا کتاب ورق می زنید.
Free Ebook Download Links
eBoook3000
SlideShare
PDF Search Engine
eSnips
Book Gold Mine
eBooks-Space
drebooks
E-Books Directory
UFindBook
Books-PDF
PDFoo
Free Ebook Down
Free-Ebooks-Canada
eBooks Download Free
PDFGeni
CHM PDF
eBook-X
Spotbit
Ebook Share

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها